Скачать (72.1 Kb)
Сообщить о нерабочей ссылке
RypelCam добавляет огромное количество возможностей для просмотра демок - управление скоростью проигрывания, задание траектории камеры, привязывание к определенным объектам и много чего другого. Подробнейший туториал по установке и использованию можно найти в архиве. Версия от 23.06.12. Here is the latest changes from 3.13 to 3.12:
- asynchronous cam path calculation - dynamic arrays for cam points - over 500 cam points can be placed - smoother locked behindview rotation Changes from 3.12 to 3.11: - dumpframes: data export for the 3D animation software Blender and Cinema4D -- Camera informations are saved for every screenshot -- Collada project files are created in: My Games\Unreal Tournament 3\UTGame\User -- 3D data is consistent with Unreal Editor map exports (formats: fbx, dae, stl, obj) - client demos: -- [numpad zero]: relative camera also follows players in vehicles -- [X]+[MouseScrollWheel Down]: spectate available players (first person view without weapon model) -- fix: removed influence of roll rotation; no longer active if cam points are set -- red hit damage effects are removed automatically - [X]+[R]: cycle through different render views - modifications to RCam HUD (fontsize, playback speed indication) - Relative camera: the currently watched player will be the first view target Changes from 3.10 to 3.09:
- bugfix: set rotation of the first four cam points - modified spec cam speeds - 'Numpad 6' follows projectiles -- Movements generate a relative offset between camera and projectile locations - 'Numpad 6'+'X' follows projectiles as in prior Rypel Cam versions (rotation centers projectile)
Красная техника оранжевого цвета, а синяя - зеленого? Хватит потокать дальтонизму разработчиков, этот мутатор поставит все на свои места: теперь техника такого цвета, какого она должна быть, к тому же теперь она стала более броской, да и кому не надоели стандартные цвета?
В этой версии мутатора присутствуют реколоры всей стандартной техники и техники из ECE бонус пака.